We ondersteunen jouw administratie


Elk proces binnen de organisatie bevat één of meerdere administratieve taken.
Concentreer je op wat je graag doet en laat de rest aan ons over.

We geven hieronder enkele mogelijke taken waarvoor u ons kan inzetten.

Had u andere taken in gedachten?
Geen probleem, we bekijken samen waar we je kunnen ondersteunen.

Wat kunnen we voor u betekenen?

Office administratie

• Algemene administratie en opvolging
• Agendabeheer
• Mailbehandeling
• Afsprakenplanning
• Voorraadopvolging en bestellingen
• En zoveel meer

Marketing administratie

• E-mailmarketing
• Marketingmateriaal
• Organisatie van uw event
• Deelname aan een beurs voorbereiden

Sales administratie

• Planning van uw prospectiebezoeken
• Offertes opmaken en versturen
• Contracten afsluiten
• Planningen uitvoer der werken
• Bestellingen materiaal
• ...

Finance administratie

• Facturatie: opmaak en versturen
• Betalingsopvolging
• Rappels
• ...

Hoe werkt het?

Let's meet up

In een verkennend gesprek bepalen we samen welke noden uw bedrijf kent.
Heeft u tijdelijke of langdurige ondersteuning nodig?
Welke opdrachten kunnen overgeheveld worden?
Zit u met vragen over de organisatie van uw administratie?

Let's talk business

Op basis van het kennismakingsgesprek maken we een voorstel op, volledig op maat van uw onderneming.
We zorgen voor een duidelijk en volledig overzicht, geen verrassingen nadien.

Let's go

We gaan van start! Nadat alle afspraken werden gemaakt, zetten we ons in om uw bedrijf optimaal te kunnen ondersteunen.
Dit in een open kader, met ruimte voor feedback en duidelijke communicatie omtrent de voortgang van uw administratie of project.