Kan u hulp gebruiken bij uw administratie?

Uw administratie in goede handen

Wat als u elke week bijvoorbeeld 4 uur of 8 uur extra tijd zou krijgen?

Klinkt als muziek in de oren?

 

Adminster is uw partner om uw papierwerk en administratie uit handen te nemen, flexibel en volgens uw noden.

 

  • Administratie

Kan u een extra paar handen gebruiken om uw papierwerk en administratie onder controle te houden?  Wil u terug tijd maken om u te focussen op uw core business of meer tijd maken voor uw gezin? Schakel Adminster in als uw freelance hulp en maak terug tijd vrij voor wat u wilt.

Check hier wat we voor u kunnen betekenen.

  • Organisatie

Is uw administratie een chaos? Moet u steeds zoeken naar de juiste papieren? Overal waar we opstarten, kijken we na hoe we uw administratie gestructureerd kunnen organiseren, zo verliezen we geen tijd in de toekomst. 

  • Optimalisatie

Daarnaast gaan we na of uw administratie effectiever en efficiënter kan georganiseerd worden. Dit door kritisch mee te volgen en de huidige werkwijzes te leren kennen.

Vind hier meer informatie over uw optimale organisatie.

Hoe doen we dit?

 

Op freelancebasis kan u ons inzetten wanneer u het nodig heeft. Eénmalig, enkele uren per week of per maand. U beslist. Dit kan zowel bij u op kantoor zijn als op ons kantoor.

Waarom kiezen voor Adminster? 

 

  • Administratieve continuïteit – geen kans op achterstand, we spelen kort op de bal zodat uw bedrijf maximaal blijft draaien

  • Flexibele inzet - éénmalig of langdurig, per week, per maand of sporadische inzet

  • Op maat van uw bedrijf - samen uw noden in kaart brengen

  • Kostenbesparend - tarief/kostprijs vooraf bepaald