We organiseren jouw administratie


Met de groei van je bedrijf groeit ook de berg administratie mee. Het is dan ook noodzakelijk uw administratie zo te organiseren dat u hierin minimaal tijd moet investeren.
Introduceer efficiëntie en optimalisatie in uw bedrijf met de hulp van Adminster.

Optimaliseer uw administratie!

Krijg terug tijd, focus en ademruimte op je werk

Is uw administratie een chaos?
Komen uw medewerkers om in het werk?
Wil u efficiënte werkprocessen introduceren?
Wenst u alle energievreters te elimineren?
Is uw antwoord ja op één of meerdere bovenstaande vragen? 

☎ Neem contact met ons op om samen te bepalen waar we u kunnen helpen.
De VOORDELEN van een neutrale blik

① Objectieve kijk
We hebben geen voorgeschiedenis binnen jouw bedrijf of procedures. Doordat we kijken naar de processen in het nu en zonder voorkennis, zien we alles door een kritische bril.

Werkplekobservatie
We komen effectief plaatsnemen bij de medewerkers die de administratie uitvoeren. Zo kunnen we de obstakels voor een efficiënte organisatie identificeren.

Realistisch en praktisch
Geen moeilijke en dure woorden en voorstellen. Adminster zorgt voor een praktisch en realistisch plan van aanpak. Helemaal op maat van jouw bedrijf.

Hoe werkt het?

Let's meet up

In een verkennend gesprek bepalen we samen welke noden uw bedrijf kent.
Heeft u tijdelijke of langdurige ondersteuning nodig?
Welke opdrachten kunnen overgeheveld worden?
Zit u met vragen over de organisatie van uw administratie?

Let's talk business

Op basis van het kennismakingsgesprek maken we een voorstel op, volledig op maat van uw onderneming.
We zorgen voor een duidelijk en volledig overzicht, geen verrassingen nadien.

Let's go

Nadat alle afspraken werden gemaakt, kan de analyse van uw onderneming opgestart worden. Na de analyse wordt een verslag opgemaakt met de huidige processen en verbeterpunten. In een afrondend gesprek wordt dit verslag voorgelegd. Indien gewenst, kan u ook de begeleiding van de implementatie aan ons overlaten.